Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tomaszl1977 | użytkownik

imię i nazwiskoTomaszL adresGorzyce=dziura zarejestrowany02.01.2009 @01:40:30 ostatnio na stronie12.10.2017 @22:17:42

niebawem bedzie więcej słychać hahha

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnie podam Gadu-Gadu1094614
digarty46 komentarze130 posty na forum9

komputer / sprzęt
Rowerek+A100+Sal18-200+Minoltra 50/1,7,+Minolta 70-200 F4, +Hvl-58Am+parasolki,+Cokin+głowa pełna pomysłów+Chroniczny brak czasu

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Xilluminas    17.04.2013 @14:16:51
kolego spójrz w moje fotki
~Xilluminas    16.04.2013 @22:29:53
kolego te grzybki to Turcja ale OK ,
dziękuje
~hubbe    16.04.2013 @22:16:02
nie ma za co
~mattiw    22.11.2011 @16:29:52
zgadzam sie. kazda ma cos szczegolnego w sobie, ale mi rozwniez najblizsza z nich jest Alchemik
~chaoskontrolowany88    10.10.2011 @10:15:17
super:p
_______
'Każda idea - dobra czy zła - zaczyna istnieć dopiero wtedy, kiedy próbujemy wprowadzić ją w życie. '
~chaoskontrolowany88    07.10.2011 @13:50:24
;]
_______
'Każda idea - dobra czy zła - zaczyna istnieć dopiero wtedy, kiedy próbujemy wprowadzić ją w życie. '
~chaoskontrolowany88    03.10.2011 @07:06:43
nie zaczepiaj tylko dodaj cos nowego ;p
_______
'Każda idea - dobra czy zła - zaczyna istnieć dopiero wtedy, kiedy próbujemy wprowadzić ją w życie. '
~u40    02.09.2011 @22:58:38
zapraszam do nowej grupy pasjonatów inscenizacji historycznych
stwórzmy ta grupę razem
zapraszam!
http://www.digart.pl/grupy/15607/dodane.html
_______
sztuka to wiara, a wiara to sztuka, ale jedno bez drugiego nic nie znaczy i do niczego nie prowadzi
~DolceFragola    29.08.2011 @18:08:01
A wszystko ok właśnie wróciłam z Hiszpanii i ciężko mi się przyzwyczaić do polskich realiów
~DolceFragola    06.03.2011 @14:28:34
Mały port nad Odrą, Szczecin
~DolceFragola    05.03.2011 @10:20:06
W sensie, że podobny motyw?? Bo zdjęcie to zrobiłam wczoraj
~DolceFragola    22.02.2011 @21:34:58
świetny efekt
~DolceFragola    22.02.2011 @21:31:46
A proszę bardzo będzie mi bardzo miło
~DolceFragola    22.02.2011 @21:27:08
ahahahahahaha czuj się obserwowany:D
~DolceFragola    22.02.2011 @21:25:26
to pozwolę sobie poobserwować
~DolceFragola    22.02.2011 @21:23:17
Dziękuję i pozdrawiam
~viola934    31.10.2010 @10:07:56
Witam
~ELSOL7    13.12.2009 @23:52:18
Proszę i dziękuję Pozdrawiam
~Piotrowiak    08.12.2009 @23:38:42
Dziękuję
I również powodzenia
~gt    08.12.2009 @23:36:39
aa z tej to Zatoka Gdańska jedynie tylko...


a dobranoc, dobranoc, kolorowych;p
~gt    08.12.2009 @23:30:01
nie dobra, nie dobra tylko tak

wzajemnie.
~gt    08.12.2009 @23:27:41
dzięki Krakowie zwróciłam na nie uwagę,....
a zdjęcie pierwsza klasa szczerze!
~Piotrowiak    08.12.2009 @23:13:48
No tak.
Dopiero początki
~Piotrowiak    08.12.2009 @23:11:06
Hehe
~Piotrowiak    08.12.2009 @23:08:58

Zapraszam również do swojej skromnej galerii
Pozdrawiam !
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt